ყველასათვის კარგად ცნობილმა და მსოფლიოში ერთ-ერთმა მსხვილმა, კორეულმა ავტო მწარმოებელმა KIA-მ მნიშვნელოვანი ნაბიჯი გადადგა კომპანიის წინსვლისა და განვითარებისთვის, კონკრეტულად კი საქმე ეხება რებრენდინგს.
გლობალური მასშტაბის ცვლილება შეეხო კომპანიის ლოგოს, რომელიც განახლებული და შეცვლილი იერსახით წამოგვიდგა, ამასთანავე შეიცვალა კომპანიის ძირითადი სლოგანიც.
კომპანიის განმარტებით ეს ნაბიჯი, სწორედაც რომ დაიმსახურეს KIA-ს ახალმა მოდელებმა, რომლებიც ღირსეულ ადგილს იკავებენ კონკურენტების გვერდით და დიდი პოპულარობით და მოწონებით სარგებლობენ მომხმარებლებს შორის.
მაგალითისათვის შეიძლება გავიხსენოთ, ახალი KIA SORENTO, რომელიც მყარად იკავებს მნიშვნელოვან და საპატიო ადგილს, სხვა გიგანტ ავტო მწარმოებლებს შორის, შვიდადგილიანი ჯიპების სეგმენტში. ამასთანავე, ახალი KIA Carnival, გაცილებით ლამაზად და მიმზიდველად გამოიყურება, რომელიც აღჭურვილია ყველა თანამედროვე და ინოვაციური ტექნოლოგიებით, რომლებიც მნიშვნელოვანია მგზავრთა უსაფრთხო და კომფორტული მგზავრობისთვის და რაღა თქმა უნდა ამ მხრივ, აკმაყოფილებს მსოფლიო დონის სტანდარტებს.
განახლება არის მნიშვნელოვანი ნაბიჯი KIA-ს ე.წ Plan S სტრატეგიაში, რომლის მიხედვითაც კომპანია 2025 წლისთვის მიზნად ისახავს 11 სხვადასხვა ტიპის ელექტრომობილის წარმოებას.
,, KIA-ს ახალი ლოგო წარმოადგენს კომპანიის ცვლილებებისა და ინოვაციების სახე“ - აცხადებს KIA-ს პრეზიდენტი და აღმასრულებელი დირექტორი, Ho Sung Song.
VolksWagen-ის ლოგოს ბოლოდროინდელი რებრენდინგისაგან განსხვავებით, KIA-მ საკუთარი ლოგოდან მთლიანად ამოიღო ოვალი და ამასთანავე შეცვლა ლოგოს შრიფტიც, რომელიც კომპანიის განცხადებით დამყარებულია ,, სიმეტრიასა და რიტმზე“, გარდა ამისა, ძელი სლოგანი-,,ძალა სიურპრიზისთვის“, შეიცვალა ახალით - ,,მოძრაობა, რომელიც შთააგონებს“.
თუ გყავს KIA-ს რომელიმე მოდელი და გსურ სამურუჭე ხუნდების შეცვლა, მაშინ გვეწვიე ამბოლის ნებისმიერ ფილიალში, მთელი საქართველოს მასშტაბით, სადაც ჩვენ შემოგთავაზებთ კორეული წარმოების უმაღლესი ხარისხის HI-Q-ს ხუნდებს.
შეცვალე ძველი ახლით და თავად გამოცადე HI-Q-ს ხარისხი და მაღალეფექტურობა.